Architecture of Computer Games
| مقطع: تحصیلات تکمیلی | گرایش: بازیهای رایانهای |
| نوع درس: نظری | تعداد واحد: ۳ |
| پیشنیاز: – | همنیاز: – |
هدف اصلی این درس، آشنایی دانشجو با ساختار و معماری موتورهای بازی است. با شناخت ساختار موتورهای بازی، میتوان جایگاه موتور هوش مصنوعی و عملکرد مولفههای مرتبط با آن را همانند مولفههای پویانمایی استخراج کرد. مواردی که توقع میرود دانشجو پس از پایان این درس بر آنها تسلط داشته باشد عبارتند از: ۱) معماری موتورها بازی ۲) مولفه هوش مصنوعی و ارتباط آن با سایر مولفهها ۳) مولفه پویانمایی و کارکرد آن.