Digital Customer Experience
مقطع: تحصیلات تکمیلی | گرایش: تحول دیجیتال |
نوع درس: نظری | تعداد واحد: ۳ |
پیشنیاز: – | همنیاز: – |
هدف از این درس، آشنایی دانشجویان با استراتژیها و مدلهای تحول دیجیتال بهمنظور ایجاد تجربه خوشایند برای مشتریان به عنوان یکی از دستاوردهای اصلی تحول دیجیتال است. فناوریهای دیجیتال بیش از هر زمان دیگری «تجربه مشتریان» را تحت تاثیر قرار دادهاند و قادرند با ایجاد محیطی جذاب، تعاملی و کاملا متفاوت، تجربه مشتریان را بهصورت چشمگیری بهبود بخشند و انتظارات آنها را به بهترین نحو برآورده سازند. در این راستا، این درس به مباحث مرتبط با تجربه مشتری دیجیتال میپردازد.