Digital Customer Relationship Management
مقطع: تحصیلات تکمیلی | گرایش: تحول دیجیتال |
نوع درس: نظری | تعداد واحد: ۳ |
پیشنیاز: – | همنیاز: – |
هدف این درس آشنایی دانشجویان با تأثیر و نقش فناوریهای نوظهور و تحول دیجیتال در مدیریت ارتباط با مشتریان است؛ چرا که فناوریهای دیجیتال بیش از هر زمان دیگری مشتریان را به عنوان یکی از ذینفعان اصلی سازمانها تحت تأثیر قرار دادهاند. فناوریهای دیجیتال با ایجاد محیطی جذاب، تعاملی و کاملاً متفاوت، قادرند ارتباط با مشتریان را از جنبههای مختلف بهصورت چشمگیری بهبود بخشند و انتظارات آنها را به بهترین نحو برآورده سازند. در این درس تلاش میشود دانشجویان با کاربردهای تحول دیجیتال بهمنظور بهبود روابط با مشتریان آشنا شوند.