Game Music and Sound Effects
مقطع: تحصیلات تکمیلی | گرایش: بازیهای رایانهای |
نوع درس: نظری | تعداد واحد: ۳ |
پیشنیاز: – | همنیاز: – |
این درس به بررسی نقش صدا و موسیقی در بازیهای رایانهای میپردازد و اهمیت آنها در تجربه کاربری را تشریح میکند. هدف اصلی این درس، آشنایی دانشجویان با اصول طراحی و پیادهسازی صدا و موسیقی در بازیهای رایانهای، تکنیکهای ترکیب و همگامسازی صدا با رویدادهای بازی و استفاده از ابزارهای پیشرفته برای خلق و ویرایش صدا و موسیقی است. در انتهای این دوره، دانشجویان توانایی ایجاد و ادغام صدا و موسیقی به صورت خلاقانه و فنی در بازیهای رایانهای را خواهند داشت.