Intelligent Crowd and Group Behaviors in Computer Games
مقطع: تحصیلات تکمیلی | گرایش: بازیهای رایانهای |
نوع درس: نظری | تعداد واحد: ۳ |
پیشنیاز: – | همنیاز: – |
هدف اصلی این درس، آشنایی با رفتارهای گروهی و سیستمهای جمعیتی در بازیهای رایانهای است. امروزه کارهای بسیار پیشرفته و تحقیقات بسیار گستردهای در این مقوله در حال انجام است. توقع میرود که پس از پایان درس، دانشجو اصول و مبانی رفتاری سیستمهای گروهی، سیستمهای گلهای و سیستمهای جمعیتی را بشناسد. بتواند یک اکوسیستم زندگی مصنوعی را پایه گذاری کند و همچنین آشنایی کاملی با رویکردهای هوش مصنوعی سنتی در این زمینه داشته باشد.