Principles of Computer Game Development
مقطع: تحصیلات تکمیلی | گرایش: بازیهای رایانهای |
نوع درس: نظری | تعداد واحد: ۳ |
پیشنیاز: – | همنیاز: – |
هدف اصلی درس آشنایی دانشجویان با فرایند توسعه بازی و ساختارهای پایهای بازی است. در این درس پیشنیازهای اصلی برای درگیر کردن دانشجویان با توسعه بازی بیان خواهد شد. مواردی که توقع میرود دانشجو پس از پایان درس بر آنها تسلط داشته باشد عبارتند از: ۱) آشنایی با خط لوله توسعه بازیهای رایانهای ۲) آشنایی کامل با ساختار حلقه بازی و مولفههای منطق و تصویرسازی ۳) آشنایی با مبانی ریاضی توسعه بازی ۴) آشنایی با مولفه تصویرسازی و تکنیکهای مرتبط.