Fundamentals of Computer Game Development
مقطع: کارشناسی | گرایش: |
نوع درس: نظری | تعداد واحد: ۳ |
پیشنیاز: برنامهسازی پیشرفته | همنیاز: – |
هدف اصلی درس آشنایی دانشجویان با فرآیند توسعه بازی و ساختارهای پایهای بازی است. در این درس پیشنیازهای اصلی برای درگیر کردن دانشجویان با توسعه بازی بیان خواهد شد. مواردی که توقع میرود دانشجو پس از پایان درس بر آنها تسلط داشته باشد عبارتند از: ۱) آشنایی با خط لوله توسعه بازیهای رایانهای ۲) آشنایی کامل با ساختار حلقه بازی و مولفههای منطق و تصویرسازی ۳) آشنایی با مبانی ریاضی توسعه بازی ۴) آشنایی با برنامهنویسی روند بازی با استفاده از موتورهای بازیسازی.