تجارت الکترونیکی

Electronic Commerce

مقطع: کارشناسی گرایش: فناوری اطلاعات
نوع درس: نظری تعداد واحد: ۳
پیش‌نیاز: – هم‌نیاز: –

هدف کلی

تجارت الکترونیکی به عنوان فناوری پایه در راه‌حل‌های الکترونیکی از آن‌چنان اهمیتی برخوردار است که گروهی، انواع راه‌حل‌های الکترونیکی را با فرض تغییر کالای مورد مبادله، گونه‌هایی از تجارت الکترونیکی می‌دانند. ضرورت درس تجارت الکترونیکی به عنوان درسی جامع در حوزه‌های بین رشته‌ای فناوری اطلاعات را می‌توان به علت نیاز به فناوری‌های متعدد در طراحی و پیاده‌سازی راه حل‌های الکترونیکی و جنبه‌های اطلاعاتی و پیکره‌های دانشی و مهارتی گسترده‌ی مرتبط جست.

سرفصل‌ها

ارزیابی پیشنهادی

منابع پیشنهادی

  1. K. C. Laudon and C. Traver. E-commerce 2023–2024: business. technology. society. 18th Edition, Pearson, 2024.
  2. D. Chaffey, T. Hemphill, and D. E. bird. Digital Business and E-Commerce Management, 7th Edition, Pearson, 2019.
  3. E. Turban, D. King, J. K. Lee, T. P. Liang, and D. C. Turban. Electronic Commerce 2018: A Managerial and Social Networks Perspective. 9th Edition, Springer, 2018.